Ar tai teisinga?

vladukas123

Perskaičiau (Delfi straipsnis) ir manau, kad truputėlį  neteisingą nuomonę bandoma sukurti visais, paskutiniu metu spausdinamais, straipsniais apie geležinkelius. 
  1. niekaip nesuprantu kaip galima teigti - kad viskas rusams? Juk pats staripsnio autorius (originalo) rašė, kad negali susieti TMHB su Transmashholding nei per akcininkus, nei kažkaip kitaip, o ir duomenų apie akcininkus neturi. Kažkaip nevykusi propoganda manau.
  2. galu gale susipazint ir pasidomėt lokomotyvo konstrukcija gelėjo - kiek is tikro rusiškų dalių tame lokomotyve. Atsakau - tik rėmas ir vežimėliai. Ir tai tik kokiu 20 proc sudaro - o gal ir dar maziau. Visa kita vakarietiška. (tai išvada atvirkštinė turėtų būti - pinigai teka į vakarus?)
  3. techninio reglamento taisyklės (kurios patvirtintos ne geležinkelių, o SM) reikalauja, kad LT 1520 vežeje būtų naudojami tik rusiškus standartus atitinkantys rėmai ir vežimėliai.  O ar vakaruose yra tokie gamintojai, kurie pateiktų sertifikatus, patvirtinančius rusiškų standartų atitikimui ( kurių reikalauja vyriausybės patvirtinti dokumentai)? Tai turbūt straipsnio autorių keliamas klausimas būtų toks - kodėl geležinkeliai nepažeidinėja LT vyriausybės nustatytų tvarkų?
  4. neginu dėl vidaus sandorių, bet ir VPT vaidmuo cia ne paskutinis. Pati tarnyba ir Seimas įteisino vidaus sandorius, o poto ant backos rekia, kad tai yra negerai. Įdomu - kodėl ji neuždraude šių sandorių? Juk kažkaip keistai dabar atrodo visa tai prieš faktą, kad šiais ar praeitais metais ji parengė ir pateikė seimui naują VPI, o seimas jį patvirtino su vidaus sandoriais. Na manau tikrai rengiant šį dokumentą VPT disponavo informacija apie tokius pirkimus.
 Nesuprantu tokios "tiriamosios zurnalistikos" kai kažkas nutylima ir nepasakoma, kai neapžvelgiama iš įvairių pozicijų. Mano įsitikinimu, tai ne tiriamoji, o VBS ar užsakomoji zurnalistika.

Ir  šiaip toks vaizdelis susidaro, kad valdininkai rado pačius mažiausius kaltininkus (iešmininkus), nukreipdami dėmesį nuo didesnių bėdų, kurios yra visai ne geližinkeliuose, o įstatymų leidėjų ir sergėtojų (valdininkų) gretose.

Komentarai