LSL - IV etapas- Kupiškis- Sezono pabaiga

vladukas123
Sveiki. Štai ir prabėgo dar vienas LSL etapas, o man, tuo pačiu, ir pirmas sezonas jame 🙂 Prieš prasidedant jam atrodė. kad bus ilgas ir sunkus sezonas, bet dabar atrodo, kad jis baigėsi vos tik prasidėjęs. Pasibaigus jam turbūt dauguma jausis, kaip ir po kokio futbolo ar krepšinio čempionato pabaigos, lyg kažko trūktų, gal treniruočių, gal to varžybų starto ir jaudulio prieš kiekvienas varžybas ir t.t.
Bet viskas nuo pradžių 🙂

Treniruotės

Telkinys mums nežinomas. Daugelio iš Plėšrūnų nebuvę nė karto. Treniruočių reikėjo. Bet kartais gyvenimas taip sudėlioja, kad nelabai išeina - tai praktiškai turėjom 2 dienas treniruotėms liepos 21-22 dienomis. Buvom trise - visas Upinio ekipažas ir Klubo prezidentas. Dvi dienas plaukiojom - skanavom  dugną, žymėjom taškus, kalbėjom su vietiniais žvejais, su tais pačiais varžybų dalyviais. Daug informacijos. Dienos buvo karštos vandens temperatūra 24-25. Tad sugebėjom ir lydekas pagaut, ir ešeriukų patampyt. Viskas kaip ir gerai. Bet liko ir daug neatsakytų klausimų - starkių nepagavom, o vietiniai porino mums, kad tokiu metu, kai vyksta varžybos, bus sunku juos pagauti - jie maždaug kimba nuo 10 vakaro iki sutemų, ir prašvitus iki kokių 5-6 val. ryto. Tad pasilikom, prie tos minties, kad bandysim gaudyt ešerius, o jei pasiseks lydeką pagaut – tai kaip bonusas. Aišku dar daug kas priklausyti turėjo nuo oro sąlygų varžybų metu.
Tiesa, Marius turėjo galimybes, ir tai džiugino, treniruotes pasidaryt dvi dienas prieš varžybas.  Daug tikėjomės iš jo treniruočių. Prieš paskutinę dieną viskas buvo taip pat kaip ir per treniruotes, o paskutinę dieną, kiek supratau, jau buvo blogiau nes vandens temperatūra kilo nenumaldomai iki 27-28 laipsnių.

Varžybos

Na man šio varžybos buvo labai sunkios, nes varžybų išvakarėse tik apie 1-2 val. nakties grįžau iš 10 dienų sunkios kelionės, kurios metu paskutinės dvi dienos buvo praleistos autobuse po 14 val. o miegas karštyje apie 30 laipsnių nepatogiuose kempinguose. Pamiegojus 4 val. ir viską susidėjęs traukiau susitikti su klubo, komandos nariais bei savo naparniku. Viską susidėliojom, įsileidom į vandenį valtis, dar syki apšnekėjom kas ką darys ir į startą. Mes su Mantu nusprendėm, jog vienas šukuos dugną mikromasalais ir gaudys ešerius, o kitas bandys stambesniais masalais suviliot kokį bonusiuką. Startas duotas - visi į savo taškus. Ir prasidėjo juodas bei sunkus darbas. Pradžia buvo nebloga -trys ešeriai ir viena įskaitinė lydekaitė. Bijodami, kad per tokį karštį, galime neišsaugoti žuvies, nuplukdėm išankstiniam svėrimui jas. Pasvėrėm ir toliau dirbti. Antroje dalyje lyg kam paliepus žuvys nustojo kibti. Laikėmės savo taktikos, bet pagavom tik kelis ešerius ir vieną neįskaitinę lydeką. Kitiems ekipažams sekėsi blogiau. Vienas ekipažas pagavo 10 ešeriukų bet jų svoris tesiekė 340 g. Beje, pastebėjom dar ir tai, jog žuvys gaišta - matėm labai daug ešeriukų ir pūgžlių plaukiančių paviršiumi pilvais į viršų - karštis savo daro 😖 Pirmą dieną praktiškai Mantas viską sugaudė ant mikromasalų, o aš su stambesniais masalais nieko nepagavau.

Antrą dieną vėl karštis, tik nusprendėm jau abu mikromasalais mosuot atsižvelgdami į pirmos dienos rezultatus. Bet antra dieną ne tik man, bet jau ir Mantui batarkės nusėdo. Pakilo vėjas. Jis pradėjo kaitalioti kryptį, o tai turbūt dar labiau paveikė žuvų aktyvumą į blogąją pusę. Vien ką pasako turu rezultatų skirtumai - pirmą dieną visi ekipažai pagavo apie 75 kg. žuvies, o antrą  tik 34 kg.  Gal tik trečią varžybų valandą pagavom kelis ešerius. Kiti ekipažai ne ką daugiau. Buvo pas juos ir starkių neįskaitinių. Likus kelioms valandoms pradėjo keistis vėjo stiprumas, oras (matėm, kad atslenka lietus ir audra) pakilo bangos, tad nusprendėm eiti vabank ir patraukėm tvičinti bei pabandyti suvilioti lydeką. Nuplaukus į įlanką po 10 metimo pakirtau neįskaitinę lydeką. Tas suteikė vilčių. Bet gamta pateikė ir savus siurprizus. Kai manėm, kad audra praeina pro šalį, staiga pasikeitė vėjo kryptis ir pastebėjom, jog audra tuoj visu stiprumu tėkš su savo perkūnija bei žaibais mums ant galvų. Likus valandai iki varžybų pabaigos, teko skuosti link finišo. Vos spėjom išlipti ir pasverti savo tos dienos laimikį – tris ešerius. Per kelias minutes nuo valties iki mūsų palapinės nešant savo krepšius iki palapinės permirkom kiaurai. O tada gamta jau, kaip sakoma, dėjo visu stiprumu. Pralaukėm audrą palapinėje, o, tuo pačiu, ir savo rezultatus apsvarstėm – nieko ši diena nenudžiugino. 🙂
Susitvarkėm savo mantą ir laikėm etapo bei sezono rezultatų paskelbimo. Ne visi sulaukė, nes prieš pat paskelbimus dar kartą užėjo audra ir visas taures bei medalius nuplovė lietaus vanduo 🙂

Išvados po etapo

Na, kiek pats supratau, pagrindinės klaidos:
  1. treniruočių trūkumas
  2. galbūt neteisingai pasirinktos žvejybos vietos – žiūrint į rezultatus turbūt reikėjo antrą dieną orientuotis į didesnius gylius.

Rezultatai

Viso LSL dalyvavo 51 ekipažas. Mūsų klubo rezultatai:
  • Ekipažas Upinis – 35 vieta etape,
  • Ekipažas Plėšrūnai 1 – 39 vieta etape
  • Ekipažas Plėšrūnai 2 – 50 vieta etape,
  • Ekipažas Plėšrūnai 3 – 49 vieta etape,

Viso sezono rezultatai:
Ekipažas Upinis – 25 vieta (35 vieta I etape, 17 vieta II etape, 12 vieta III etape, 35 vieta IV etape)

Ekipažas Plėšrūnai 1 – 43 vieta (32 vieta I etape, 46 vieta II etape, 41 vieta III etape, 39 vieta IV etape)

Ekipažas Plėšrūnai 2 – 39 vieta (34 vieta I etape, 27 vieta II etape, 28 vieta III etape, 50 vieta IV etape)

Ekipažas Plėšrūnai 3 – 46 vieta (40 vieta I etape, 40 vieta II etape, 47 vieta III etape, 49 vieta IV etape).

Mintys apie .....
Na man kaip naujokui – tai buvo patirties sėmimo ir susipažinimo su LSL sezonas. Mano manymu, jis pavykęs – išsilaikėme per viduriuką. Aišku buvo visko: ir linksmų klaidų (kai žuvį prieš svėrimą pametam), ir nelabai linksmų klaidų (kai valties trūkumus pastebi tik per varžybas ir po to tenka suktis tik ten kur leidžia technika). Buvo geros nuotaikos ir energijos pliūpsnių, buvo pykčio ant savęs (Rėkyva ir sistemėlių rišimas, Daugai neįvertinta technika) ir daug visko. Tai pamokos ateinantiems sezonams.

Ką dar gavau iš LSL? Įvairių patirčių:
  1. Naujų pažinčių, nuoširdaus bendravimo bei geranoriškumo iš daugelio ekipažų,
  2. Pykčio bei palinkėjimų kuo greičiau iškrist iš kai kurių dalyvių.
Nieko nuostabaus – LSL tai sumažinta Lietuva ir čia visokių yra. Bet dauguma vis dėl to nuoširdūs žmonės.

Apie pačių varžybų organizavimą kaip ir viskas gerai, bet toks kažkoks jaučiasi nedidelis nusivylimas mažmožiais.
  1. Nors apeliuojama ir sakoma, kad norima daugiau viešumo vardan stipresnės lygos, bet tos informacijos apie lygos egzistavimą ir jos viešinimas kažkaip užstrigęs ties 2016  metais (turiu omeny foto ir video reportažų galerijas), toks įvaizdis, kad tik patys dalyviai (klubai) viešina ir garsina per Facebooką lygą, o pačiam puslapyje sausa informacija – „varžybų rezultatai“ ir tiek. Juk viso sezono metu buvo žmonių, kurie patys savo iniciatyva darė foto ir video reportažus (Modestas (angler studio), Sigitas Lukšta, Fishmasters.lt), netgi buvo reportažas laidoje „Apie žūklę“ tačiau net nuorodų į jų reportažus nėra. To išdavoje toks klausimas kyla - koks naujas rėmėjas į lygą ateit, kai jo reklamą mato tik varžybų dalyviai? Juk čia susirenka tik apie 200 žmonių (nedidelė rinka).
  2. Kartais atvažiavęs į varžybas nežinai kokio mokesčio dar sulauksi ar tai už saugojimą valčių, ar tai už vietą automobiliui ir palapinei, ar tai kaip pavyzdžiui kupiškio etape po 1 eur. leidimui žvejoti Kupiškio mariose, nors jau turi išsipirkęs per Alis visam mėnesiui. Tai mažmožiai – bet jie kaupiasi per visa sezoną.
Aišku yra ir kitų dalykėlių nemalonių, bet gal užteks nesinori bloga gaida užbaigti. Šiaip LSL su kiekvienu etapu bent jau per šį sezoną tobulėja (bent į dalį pastabų staigiai reaguojama) ir tai yra gerai.
Jeigu ką - tai yra mano asmeninė nuomonė  ir jos nereikia painioti su klubo ar kitų dalyvių nuomone – jos gali skirtis.

DIDELIS DIDELIS AČIŪ:
  • LSL, kad sugeba organizuoti tokio lygio varžybas ir sugeba surast rėmėjus, kurie sugeba užtikrint rinktinės keliones į tarptautines varžybas.
  • LSL ekipažams už konkurenciją.
  • Atskiriems ekipažams kaip FOX-BOATS, TIRONAS (už atvirumą ir geranoriškumą) Laivynas-Finval (už pokalbius ant tiltuko), HART (už pasidalinimą informacija ir atskirai už pagalbą ir operatyvų partempimą klubo nariu pavogtos ir po to paskandintos valties Rusnės etape);
  • Klubui „Plėšrūnai“ už gerus įspūdžius viso sezono metu.
  • Visų ekipažų šeimoms, kad suteikė visiems galimybes ir palaikymą sezono metu.
  • Ir aišku savo naparnikui Mantui (Upiniui) be kurio nebūtų rezultatų tokių kokie yra 🙂
DIDELIS DIDELIS AČIŪ JUMS VISIEMS.

Dar keletą  nuorodų, kuriose yra reportažai apie varžybas.  Už jas atskiras ačiū Modestui (Angler studio) ir  Fishmasters.lt  😉
O dabar pailsėt ir rengtis kitiems tikslams ir kitoms žvejyboms.

Jei kas norės mums kaip Klubui ar atskirai ekipažams padėti pasiruošti kitam sezonui,  kitoms varžyboms - kreipkitės į Kauno žūklės klubo "Plėšrūnai" prezidentą Marių Tamošiūną arba tiesiog rašykit man - kontaktus duosiu. Būtume labai dėkingi aišku ne už ačiū o už reklamą ant mūsų valčių, aprangos, stovyklavietės bei mūsų straipsniuose, foto video reportažuose.