LSL 2019 I etapas "Nemunas-Atmata" Rusnė

vladukas123
Štai ir prabėgo Lietuvos spiningautojų lygos 2019 metų čempionato I etapo varžybos. Jos vyko Rusnėje. Kuriose dalyvavau jau antrą sezoną po  Kauno žūklės klubo "PLĖŠRŪNAI" vėliava.

Praeitais metais mūsų buvo aštuoni nariai (keturi ekipažai), o šiemet jau dešimt (5 ekipažai) ir visi LSLe. Du ekipažai antramečiai, o trys naujai susiformavę. Tame tarpe ir mano su porininku Jevgenijumi  ekipažas  "Plešrūnai JV"

LSL - Lietuvos spiningautojų lyga nuotrauka.
Varžybos vyko dvi dienas (turais). Pirmą dieną buvo oficialus čempionato atidarymas. Pirmą kartą LSLo istorijoje pradėti rengti tiesioginiai reportažai per Facebook puslapį. Graži idėja ir labai didelis ačiū jos įgyvendintojui Algirdui Dumčiui.

I varžybų turas (nuo 14 val iki 20 val.), pagautos žuvies svėrimas ir turo rezultatų paskelbimas.
Antrą dieną II varžybų turas (nuo 7 val ryto iki 13 val.), žuvies svėrimas, rezultatų suvedimas ir paskelbimas.
I varžybų etape  dalyvavo 48 ekipažai  ir 25 komandos. (Idomu kodėl organizatoriai įrašė mūsų ekipažą į komandines įskaitas, nors mes neturim antro ekipažo ir jokios komandos nesudarom?) Pirmąją dieną pagauta  153,25 kg. žuvies, antrąją - 115,10 kg. Viso - 268.344 kg.

Dižiausios žuvys:
  • lydeka 2.010 kg pagauta 1 diena "Plėšrūnai RT" ekipažo.
  • ešerys 1.128 kg  pagautas 2 dieną "Hart" ekipažo (sveikinimai žemiečiui Aurimui Skudučiui)
  • šapalas 1.794 kg pagautas 1 dieną "RAPALA TEAM 2" ekipažo,
  • starkis 1.858 kg pagautas 1 dieną  "GARANT Boats & Yachts" ekipažo.
  • salatis 2.028 kg pagautas 2 diena "TIRONAS" ekipažo.

Tai tiek statistikos bendros - oficialiai ją galima pasižiūrėti LSL svetainėje  arba Facebook puslapyje

Kaip mums sekėsi? Na vertinant, kad daugumai iš mūsų pirmas kartas ir kitus visokius niuansus, tai sunkiai - duag klaidu ir nesklandumų:
Viso etapo ekipažų įskaitoje mūsų ekipažas atsidūrė 36 vietoje., ekipažas "Plėšrūnas RT" užėmė 37 vietą, "Plėšrūnai 1"- užėmė 43 vietą,  "Plėšrūnai 2" - 46 vietą, "Plėšrūnai GM" - 48 vietą,

Mūsų ekipažui kaip ir visiems mūsų klubo ekipažams manau buvo sunkus. Man toks įspūdis susidarė, kad tiesiog "perdegėm" nuo laukimo ir jaudulio. Aišku, visada galima "apklatinti" orų permainas ir dar visokį biesą, bet šiaip manau tiesiog nesusitvarkėm su savim ir startavom ne žvejoti su pasimėgavimu, o atidirbti su nepasitikėjimu savimi. Na, čia man gal tik toks įspūdis susidarė (pagal save sprendžiu), bet gal su kitais mūsų ekipažais taip ir nebuvo. 🙂

Pats  asmeniškai  "perdegiau"  nuo laukimo. Padariau aibę klaidų: pirmą dieną normaliai nepasitikrinau pavadžių užrištų ir stabdžių prieš žvejybą-rezultatas trys nuėjimai su visais pavadžiais ir nerealizuoti ištraukimai, skubėjimas norint greitai pagaut žuvį bei panika kai jos nėra valtį. Antrą dieną ne pagal orą pasirinki ir į valtį pasiimti kotai. Bet iš klaidų mokomės. Ir kaip sakoma klaida lieka klaida kol ji neištaisyta.

Pirma dieną pasirinkom tokį planą - plaukti apie 15 -20 km ant dambų - šapalų žvejoti, o jei nesiseks grįžti kelioms valandoms - bent kažkaip ešeriais užsidaryti.  Nes ir treniruotės parodė, kad reiktų taip daryti.

Štai keletas vaizdu iš treniruočių:

1460 gr.
940 gr.
Pirma dalis nepavyko  dėl prieš tai minėtų priežasčių, kurių rezultatas  neparvilkti iki valties 3 šapalai, bei nerealizuoti dar keli kibimai. Jei smulkiau tiesiog prieš startą nepersirišom pavadžių, su kuriais žvejojom per treniruotes,  nes florkarbonas irgi tampant vobleriukus per kriauklynus ir akmenynus dambose susidėvi. Tai išmušė iš vėžių.  Likus 1,5 val. valtyje žuvies 1 atsitiktinis ešeriukas, Tad pagal planą turėjom grįžti į Atmatą nors kažkiek ešerių pagaut. Iki  jų 15-20 km. Grįžom -surinkom 20 su biškiu ešeriukų, bet kad jų dydis visai nedžiugino - visi jie sudarė tik 662 gr. Tad ture užėmėm 46 vieta. Liūdesys konkretus.

Antra diena - atsižvelgiant į orus planą pasirinkom kitą, pradžiai stengtis pagaut greit 20 ešerių Atmatoje ir poto pasididint starkiais jei išeis Nemune, tokius įrankius ir pasirinkom. Pirma dalis pavyko visai neblogai po 1,5 val turėjom tuos dvidešimt ešerių, bet antros dalies išpildyt negalėjom dėl savo technikos ir oro salygų (didelio vėjo)  nesuderinamumo - praktiškai mes galėjom plaukioti  tik 2-3 km ruože Atmatoje. Dėl vėjo ir  kiti dalyviai susispietė į tą ruožą. Kadangi buvom pasiėmę tik  lengvus įrankius ešeriams ir sunkius grubius įrankius starkiam pritaikytius didelėje sroveje žvejot, o tarpinių ne,  beliko iki turo pabaigos didinti pamažu tuos ešerius su viltim, kad gal koks "bonusiukas" užsikabins. Deja nebuvo 🙂 Rankiodami tarp sprindinukų - kuriuos jau visi pavadino "elektrikais" vis po vieną kitą didesnį paėmėm - taip surinkom 1,672 kg. "žuvies". Atvirai pasakius jau nieko gero nesitikėjau iš tokio rezultato, bet pasirodo kai nepasiduodi ir pačiom nepalankiausiom situacijomis darai ką gali - kažkaip tas rezultatas atsiperka. Nors ir nedaug pagavom, bet to pakako, kad antram ture užimtumėm 23 vietą iš 48 ekipažų ir bemdroje įskaitoje pakiltumėm iš 46 į 36 vietą.

Iš pradžių liūdna buvo, bet poto panagrinėjus rezultatus - supratau, kad mums kaip pusiau naujai keptam ekipažui, liūdėt mažiau reik, nes kai kurių lyderių panašus rezultatas - jiems manau labiau liūdna. Tad pirmas blynas gavosi prisvilęs bet nesudegęs.

Klubiečiams taip pat visokių nemalonumų netrūko. Apie juos galite sužinoti Kauno žūklės klubo "Plėšrūnai" puslapyje
  • Ačiū  porininkui už kantrybę,
  • Ačiū  žmonoms ir šeimoms už palaikymą,
  • Ačiū Klubiečiams už gera nuotaiką,
  •  Ačiū "Žvejokliui" už paramą ir tikėjimą mūsų klubu,
  • Ačiū  organizatoriams už puikų renginį.
  • Ačiū draugams už palaikymą,
  • Ačiū Manteliui (Upiniui) už palaikymą, (p.s. sirgau  už jo naują ekipaža "ŽT Žemaitija")
  • Ačiū  visiems kitiems už kritiškus komentarus, kartais ir jie padeda  🙂

Laukia mėnesio pabaigoje antras etapas - tikėsimės jame klaidų ir nesėkmių bus mažiau.