"Plėšrūnai JV" - 2021 m. LSL čempionato I etapas (Nemunas)

vladukas123

Štai ir prabėgo pirmasis 2021 metų LSL čempionato etapas, kuris vyko tradiciškai Rusnėje. Žvejybos teritorija didelė - visos Kuršių marios, Atmata ir Nemunas. Čia galima pagauti beveik visas taisyklėse įskaitinėmis skaitomas žuvis: ešerį, lydeką, starkį, šapalą, salatį, šamą. Tik upėtakių čia turbūt sunku tikėtis. Kadangi teritorija bei gaudomų žuvų įvairovė didelė, o mums tradiciškai čia sunku žvejoti - teko skirti treniruotėms laiko daugiau 4 dienas.

TRENIRUOTĖS

Jų planas buvo paprastas vieną dieną skirti Kuršių marioms, vieną dieną Atmatai ir kelias dienas Nemunui. Bet kaip visada - žmogus planuoja, o Dievas ir gamta iš jų pasijuokia :) Tik atvažiavus Atmata ir Nemunas pasitiko dideliu kiekiu vandens ir srove, o Kuršių marios nemažu vėju bei bangomis. Be gamtos išdaigų Kuršių Mariose prisidėjo žmonių godumas (verslininkų tinklai) ir gausus žvejų susibūrimas Atmatoje tiek ant vandens tiek pakrantėse. Na bet tam ir treniruotės, kad prisitaikytume prie visko ir atrastum kažką nauja. Teko treniruočių planą pastoviai dėl orų, dėl galimybių vis kaitalioti ir gavosi šiek tiek chaotiškas priėjimas prie visko - dvi dienos Atmatai ir po dieną Kuršių marioms bei Nemunui. Pirmomis dienomis daugiau laiko skyrėme Atmatai. Radom kelias nenudrožtas vietas prie nežymių kelmų ir kliuvinių, kur kiekvieną dieną sulaukdavom starkių kibimų. Džiaugėmės, kad nepasikirto ir tikėjomės, kad jie užkibs varžybų metu. Atradom ir ešeriukų, tarp kurių pasitaikydavo visai neblogų.

Nuotaika kaip ir nieko :) Viena diena galima sakyti buvo skirta Nemunui, bet jis mus pasitiko dideliu vandeniu bei srove, dėl kurios kai kur ir inkaras nesugebėjo išlaikyti (teks mąstyti apie galingesnį inkarą). Tad pasiplaukioję suabejojome su savo galimybėmis ten gerai pasirodyti. Tuo pačiu išbandžiau naują spiningą skirtą šapalų žvejybai. Tai Maximus Dreamer-Z MSDZ762L, kurio ilgis 2,28 m. ir išmetimo svoris nuo 2 iki 10 gr. Patiko jo lengvumas (108 gr.) ir aštrumas (extra-fast). Labai smagiai jaučiasi į ranką vobleriukų darbas, kliuviniai ar kibimai.

Kuršių marioms skirta daugiau kaip pusė dienos, bet ir to pakako suprasti, kad sunku ten tarp verslininkų tinklų sukinėtis. Matėme kaip verslininkai "nusiėmę derlių" priegaudą negyvą atgal į Kuršių marias mėto (gaila, kad neužfiksavome to vaizdo į video, nes ne tas galvoje tuo metu buvo) :(
Penktadienį po pietų atvykome į varžybų stovyklą ir susitikome su kitais Klubo "Plėšrūnai" nariais.

Viską susitvarkėme ir pabandėme susidėlioti varžybų strategiją ir planą iš to ką atradome ir ką galime. Tad  tikslu užsibrėžėme į dieną pagauti po 3 kg, nes tai mums atrodė įmanoma. Strategija susidėliojo paprasta šeštadienį startuojant po pietų tris valandas skiriame ešeriams ir tris valandas starkiams, o sekmadienį atvirkščiai iš ryto tris valandas starkiams ir vėliau tris valandas ešeriams.

VARŽYBOS

Varžybos kaip visada prasidėjo nuo atidarymo ceremonijos. Gražu kai visi ekipažai susirenka apsirėdę savo klubų ekipažų spalvomis emblemomis papuoštomis aprangomis tik per tas kaukes veidų nesimato :)

14 val. startas. Pagal planą per 3 val. valandas susirenkam normą (20) ešeriukų. Pasitaikė keli didesni. Iš kurių vieną teko paleisti, nes pasirodė jog neišgyvens jis iki finišo. Lekiam ieškot bonusiuko. Keli tušti kibimai per valandą. Pasikeičiau sistemėlę ir masalą. Ir "Bam" kitam valo gale kažkas sėdi - sugalvoju dar karteli pakirst nes tikėjausi starkio ir savo akim nenoriu tikėt - "Žvakė" o pas mane fluorkarbono pavadėlis ir tikrai ne iš storųjų. Abu su porininku meldžiamės, kad tik nenupjautų. bet sėkmingai įvedame į graibštą ir 1,8 kg gražuolė aeratoriuje. Dar padarius kelis metimus nusprendžiame nuvežti į išankstini svėrimą ją. Tas užtruko apie geras 45 min. Tad per likusi laiką dar kelis ešeriukus pasididinom. Galima sakyti pirmos dienos tikslą beveik įvykdėme  - 2,866 kg. ir buvome 10 :) Mūsų lydeka pasirodo buvo antra pagal dydį pagauta lydeka etape ir nusileido 22 gramais :) Visai nebloga nuotaika. Bet per azartą ir norą pagauti žuvį - visai pamiršau apie oro išdaigas - ir karštis bei vėjas iškrėtė man dar vieną "pokštą" - pradėjo skaudėti nugarą.

Antrą dieną startavom su visai nebloga nuotaika, tik ta nugara maudė - teko gert vaistų. Startas. Pagal planą varom starkių. Nulekiam. Po kelmu nieko. Lekiam toliau. Mūsų plotai medžioklės laisvi. Džiugu. Tačiau per tris valandas 4 ar 5 kibimai, toks įspūdis kad nepataiko - nors gal sakyčiau net nekibimai ,o masalo nustūmimas į šoną. Pabandom ešeriukų. Čia siurprizas - nenori jie su mumis šnekėtis, vienas, du, trys, keturi taškai 0.  Susinervinam - sakau einam "Va bank" starkio. Nulekiam - per valanda  1 kibimas. Ištraukiam - 44,5 cm. "neįskaitinis" lieko 45 min. ir dar plaukimui 15 min. Na metamės į šalia esančius ešeriukų taškus, nors nuo nulio nueiti. Ištraukiam 5 ešeriukus. Ir laikas baigėsi. Rezultatas nuviliantis mus abu - 0,222 gr. ir 39 vieta ture :(

Bendrai etape užėmėme 25 vietą. Nusivylėme, kad nepasiekėme tikslo, bet iš kitos pusės mums dabar labai gerai žinoma Atmata ir Kitiems metams bus galima daugiau laiko skirti Nemunui bei jame sugaunamai žuviai :)

LINKSMOSIOS ISTORIJOS

Kaip gali būti 7 dienos žvejybos be linksmų istorijų bei epizodų :) Jų buvo kelios.

1. Nerealų vaizdą matėm bet neužfiksavom (pamoka - nepatingėt ištraukt telefoną ir padaryti foto). Plaukia valtelė - joje vyriškis vienas, išsirengęs iki glaudžių žvejoja, bet su akiniais ir medicinine kauke. Nerealus vaizdas.

2. Porininkas žvejodamas nusitaikė užmesti masalą į jam patikusią vietą. Kadangi srovė didelė tai svareliai nemaži 35-50 gr. Švystelėjo į nusitaikytą  vietą.  Ir tuo metu kai masalas svareliu jau leidosi į vandenį išneria ar tai bebras ar tai vandens žiurkė ir tiesiai tam gyviui į kaktą. :)

IŠVADOS

Etapas gavosi dvejopas jei I turas buvo super :) , tai antras viską sujaukė :(  ir ta nuotaika po jo nekokia. bet iš kitos pusės pliusu daugiau nei minusų.
1. Pagerinom Nemuno etapo rezultatus palyginus su ankstesniais metais.
2. Susipažinom su Atmata ir jos galimybėmis, tad kitus kartus jau bus lengviau.
3. Supratom klaidas, kurias padarėm ir stengsimės kad jų būtų kuo mažiau.

Ačiū organizatoriams už suorganizuotas varžybas ir infrastruktūrą :)

Ačiū  porininkui Jevgenijui už kantrybę su manimi.

Ačiū Klubui "Plėšrūnai" už kompaniją varžybų metu ir palaikymą.

Ačiū Mariui Tamošiūnui ir Mindaugui Večkiui už pagalbą treniruočių metu.

Ačiū rėmėjui Luckytacle  už spiningus "Maximus" , masalus "Fishup", "Narval", "Format", "Luremax", kabliukus ir furnitūrą "GurzaHook,  "kulverstukus", "džigrig" sistemėles bei palaikymą ;)

Ačiū Angler Studio ir Modestas Duotas už foto :)

Ir aišku Labai didelis ačiū už palaikymą Šeimai, Sauliui ir artimiesiems :)

IKI susitikimo po trijų savaičių ant Drūkščių ežero  :)