2022 metų "Spiningavimo varžybos iš valčių" Daugų etapas

vladukas123

Sveiki visi. Prasidėjo 2022 metų atviro vandens įvairių varžybų sezonas. Jis  spiningautojams nusimato labai turiningas. Varžybų bus daug ir įvairaus formato, bei lygio :)

Aš jį pradėjau nuo dalyvavimo pirmajame "Spiningavimo varžybos iš valčių" etape. Kuris vyko 2022-05-07 Daugų ežere. Norėjosi apšilti (tiksliau pavilgyti) kojas vandenyje prieš LSL čempionatą bei ištempti savo dažną valties bendrakeleivį (Alytaus apylinkių "ešerių ekspertą") - Saulių Ridziauską pajusti varžybų atmosferą, skonį ir kvapą. :)

Prieš varžybas turėjome tris sekmadienius pasiplaukiojimų. Pasiplaukiojimai į varžybų planą įnešė tik sumaišties. Dryžuotieji visai nenorėjo kreipti dėmesio į masalus, nes kiek supratom jiems šiuo metu ne tas galvoje (nerštas), o margašonėms irgi nenorėjom trukdyti pabaigti savo meilės šokius. Tad varžybų planas gavosi tik toks - tikslas lydekos, na ir, jei netyčia po meilės šokių atsigavę ešeriai pasirodytų, pakalbinti dryžuotuosius.

Varžybų taisyklės lyg ir paprastos - 20 įskaitinių žuvų (ešeriai virš 15 cm, lydekos virš 50 cm) bet prieš varžybas atsirado keli niuansai: 1 pagavus 4 lydekas būtina jas atsverti, paleisti ir toliau žvejoti (t.y. aeratoriuje ne gali būti daugiau nei 4 žuvys); 2 plaukimas lėta eiga. 3 kadangi galima plaukti tik lėta eiga - tai varžybų trukmė buvo prailginta viena valanda.

Plaukimas lėta eiga - kėlė daug rūpesčio visiems. :) Bet, iš kitos pusės, buvo gražu žiūrėti kaip 34 valtys startuoja ir vienodu greičiu juda link žvejybos vietų ) Organizatoriai  pasirūpino teisėjų valtimi, kuri visa dieną kursavo bei svėrė ant vandens laimikius. :)

VARŽYBOS

Startas. Visi lėtai ir vienodu greičiu plaukia į savo taškus. Mes praleidom beveik visus. Kadangi dauguma nusitaikė i tolimesnius žvejybos taškus, mes pradžiai pasirinkome artimiausią ir visai neplanuotą :) Saulius pasakė - kad čia turėtų kažkas būti :) Sustojome. Pirmi keli metimai ir Saulius ištraukė pirmą įskaitinę lydekaitę. Dar keli metimai ir Sauliui ant lydekinio masalo užkibo įskaitinis ešerys. Hmm ... gal pasibaigė jų nerštas? Paėmiau iškart ešeriams skirtus įrankius ir pasidalinom darbais - Saulius lydekas bandė, o aš ešerius. Retokais tarpais kaitaliodamas guminukus ištraukiau 3 per kokį pusvalandį. Sauliui tuo metu dar vienas nesėkmingas lydekos bandymas griebti masalą ir viena neįskaitinė.

Pasvarstę galimybes (neturėjome normalaus aeratoriaus) nutarėme nuvežti pasverti, nes netoli starto buvom, ir plaukti toliau. Pasverėm - lydeka 930 gr. - 4 ešeriai apie 510 gr. Kaip per 1 val. neblogai.

Plaukiam toliau. Antrą tašką Saulius pasirinko vėl pagal nuojautą. :) Sustojom taktika ta pati - vienas ešerius - kitas lydekas. Iš antro ar tai trečio metimo - Saulius pakirto, padedu su graibštu. Lydeka - solidesnė nei pirmoji. Dar pabandom - nieko. Nutarėm vežti dar kart pasverti,  o pakeliui sustoti pirmame taške. Sustojus dar trys įskaitiniai ešeriai ir ašariukas. Nuvežėm pasverti. Lydeka -1770 gr. ir trys ešeriai - virš 570 gr.

Per 3,5 val pagavom 9 žuvis - 2 lydekas ir 7 ešerius - kas sudarė apie 4400 taškų (nes ešeriams taikomas svorio koeficientas 1,5). Neblogai, nes dar buvo tikimybė 11 žuveliokų pagaut. Atrodė viskas puiku: ir laiko yra, ir ešeriukai lyg pabudo, - nebus problemų. Bet ...... per visą kitą laiką - kažkokių nesėkmių zona, du mano pražiopsoti ešerių kibimai, Sauliaus nerealizuoti du ar daugiau lydekų kibimai bei nupjautas ešerinis pavadys. Tad per tą laiką tik vienas įskaitinis ešeriukas 190 gr. Ir viskas. Finišas.

Rezultatas 4620 gr. iš 10 žuvų (dvi lydekos ir 8 ešeriai) bei 5 vieta iš 34 ekipažų.

IŠVADOS

Šaunus renginys. Kas domisi spiningavimo varžybomis, nori pasisemti patirties ir žinių - tikrai verta apsilankyti, išbandyti savo jėgas bei taktikas ar strategijas. Tuo labiau kad organizatoriai apdovanoja prizais  net 10 pirmų vietų. Visus pavaišina labai skaniu plovu.

Rezultatas visai patenkinamas :) Dar ir medalius su prizais gavome :) Bendri rezultatai čia

Ant ko mes pagavome? Ešeriai kibo ant skirtingu spalvų žuvytės formos guminukų. Aš naudojau Fishup u shad 2,5 colio, violetinės, gintaro, rašalo, skaidrias natūralias spalvų guminukus su volsframine 5 gr. cheburaška. Pravedimas lėtas tempimas. Sauliui lydekos sukibo ant geltonos spalvos Relax guminuko su 7-10 gr. galvakabliu. Pravedimas agresyvokas elementarus džigas.

AČIŪ:

Saulius Ridziauskas už kompaniją

Organizatoriams "Spiningavimo varžybos iš valčių" Andrius Kopa ir Konstantinas Liudvinavičius

Modestas Duotas už foto

Rėmėjams Luckytakle.EUFishup guminukus, Gurza furnitūrą.

Kauno žūklės klubas "Plėšrūnai"  fb puslapis