2022 metų LSL I ETAPAS NEMUNAS-ATMATA-KURŠIŲ MARIOS

vladukas123

Sveiki. Prasidėjo 2022 metų Lietuvos spiningautojų lygos čempionatas. Birželio 9-12 dienomis įvyko jo pirmasis etapas Rusnėje. Žvejybos akvatorijos ribos didelės - Nemunas nuo Rambyno kalno iki Atmatos - visa Atmata ir visos Kuršių Marios. Šiemet ekipažas pasikeitęs. Dalyvauju su nauju veidu LSLe - Žilvinu Ivanovu. Žilvinas naujokas LSLe, bet tikrai ne naujokas žvejyboje. Dalyvaujame su jo įmonės "Boattech" įrengta valtimi. Mūsų ekipažas dabar vadinasi "Plėšrūnai-Boattech" ir dalyvaujame po Kauno žvejų klubo "Plėšrūnai" vėliava. Tai buvo savotiškas krikštas mūsų ekipažui. Jis žiaurokas gavosi, bet gal tai ir į gerą - geriau pradėti nuo sunkiausių momentų ir kilti iš pelenų, nei pakilti ir kristi :)

TRENIRUOTĖS

Treniruotėms, neskaitant pasirengimo joms skyrėme 4 dienas. Atvykome į vietą pirmadienį apie pietus. tad pirma diena buvo skirta Atmatai. Radom ešeriukų, radom starkiukų - kurių dydis mūsų visai netenkino. Antrą dieną norėjom skirti Kuršių marioms, bet vėjas nelabai leido - tad vėl prasiplaukiojom po Atmatą. Iš visko susidarė įspūdis, kad sunku čia bus surinkti norimą svorį žuvų, nes ešerių dydis visai nekoks, o su starkiais tinkamo dydžio taip pat problemos.

kibo ir netikėti svečiai, bet tik ne tai kas mus tenkintų :)

Kitos 1,5 dienos skirta Nemunui. Paplaukiojus aplink dambas supratome, kad nieko nesugebėsime - nes nepasiruošę jose gaudyti šapalus kai taip pakilęs vanduo. Salačių dar nemokame gaudyti. Tad pradėjome ieškoti lydžių atradome lyg kaip ir temą bei atsirinkome tinkamų apie 8-9 vietas. Laimikių svoris mus tenkino.

Paskutinės treniruočių dienos pusę skyrėme Kuršių Marioms, tačiau nieko doro apart verslininkų tinklų, kurių nuo praeitų metų toks įspūdis ženklai padaugėjo, neradome.  Prieš startą jautėmės taip kaip išplaukdami į paskutinę treniruotę :)

Na bet kažkaip susidėliojom planą varžyboms tokį. Pradžiai plaukiame į Nemuną ir bandom lydekas. Jei paimame bent vieną ar dvi tenkinamo mus dydžio ir svorio, traukiam į Atmatą.

VARŽYBOS

Pradžia varžybų buvo graži. Teko čempionato atidarymo metu garbė priimti Kauno žūklės klubui "Plėšrūnai" skirtą padėkos raštą nuo Molėtų Sportinės žūklės klubas "Ešerys" už dalyvavimą jų organizuojamoje akcijoje "Neužkibk"

Na o toliau. Kažkoks nesėkmių ir klaidų ruožas.

Pirma diena. Nuplaukiame į savo vietas. Po pirmų 40 min. užkabinu lydeką. Pamatom ją - tikrai didesnė nei treniruočių metu pagauta. Bet truputėlį per daug atleidžiu stabdį. Ji įsipainioja į lelijas. Iriamės su valtim iki jos. Ji dar kartą spusteli ir įlenda į meldus - susivarto visi meldai. Bet laikau. pamažu atkapstom lelijas, prisiiriam iki meldų. Ir ..... dar trūktelėjo ir ..... keiksmai. Tada tikėdami kuo darom varom toliau. Kas valandą po vieną - du kibimus, bet realizacija - 0. Taip ir grįžom su 0.

Antra diena.  Prieš startą aplanko mus Marius

Taip pat  po pirmų 40 min. Žilvinas įkabina apie 1,5 kg lydeką. pakovoja kokias kelias minutes pritraukia prie valties iki graibšto likus 5 -10 cm ji trūkteli atgal, nedidelė klaidelė ir ji mums pasakė "sudie" . Na ką dirbam toliau. trečioje ar ketvirtoje vietoje sugalvoju pakeist masalo tipą - užsidedu 130 mm voblerį ir pakeičiu pavadį. Mintyse pagalvojau "ar ne per trumpas bus 25 cm", bet  nusprendžiu, kad patvičinimui turėtų pakakti. Na ir - nepakako -kibimas geras, stiprus, bet pasiekė pintuką virš pavadžio ir "ate" .... Turėjome vėl po 1-2 kibimus į valandą. Likus 1,5 val. nusprendžiam nulėkti nors nuo nulio nulipti. Bet ir čia .... pagavom raudę vietoj ešerio, o ir tuos ašariukus (kitaip nepavadinsi nurijo taip kabliukus, kad neišgyvena ilgiau 5 min... Tai iš pagautų beliko keli ašariukai, kurių net nenešėm sverti - tad vėl 0 ir per dvi dienas turim "akinius" 0 0 be rėmelio ....

Slogios nuotaikos.

Trečia diena. Laikomės plano. Bet per tris valandas nė vieno kibimo. Toks įspūdis, kad krentantis Nemune vanduo privertė mūsų nusitaikytas lydeka pasitraukti iš mūsų vietų, o gal jau ir apsidaužė jau visos nasrus. tad po trijų valandų nusprendėm viską pakeisti. Grįžom į Atmata liko 2,5 val. iki finišo. Per pusvalandį surinkom apie 30 ašariukų ir vieną ešeriuką. Užkibo dar ir viena neįskaitinė lydekaitė. Patraukėm didintis į Atmatos žiotis. Keli sustojimai nieko nei pas mus, nei pas šalia stovinčius. Ketvirtoje vietoje šalia kito LSL ekipažo kažkaip leidžiamu atstumu įsitaisome. Pirmas metimas ir pasiimam įskaitinę lydekaitę, kurios visai nesitikėjom. Šiaip ne taip ją įsivairuojam į graibštą ir su ešeriams skirtu fluokarboniniu pavadėliu, nors ir žvakę pademonstravo. Tai viso atsisvėrėme 1,606 ir buvom 24 tą dieną. iš kurių 19 ašariukų tesvėrė 600 gr.

Tai mums leido atsispirti nuo dugno per dvi pozicija, nors ir per pirmas dvi dienas buvom su nuliais.

IŠVADOS

Na pirmi 0. Nuotaikos slogios. Bet ekipaže jokio pykčio ir priekaištų vienas kitam - tad gal tai savotiškas krikštas ir patikrinimas ekipažo savitarpio supratimui. Patirtis gauta per treniruotes - tik dar sudėliojo į vietas ko trūksta ir kaip kitais metais reiks rengtis Nemuno etapui jei toks bus.

Dėl tokių rezultatų atsiprašom visų kas serga už mūsų ekipažą bei rėmėjų.

Ačiū ir tiems, kurie nežiūrėdami į rezultatus skambino ir sakė, rašė palaikymo žodžius.

Ačiū, kad tikite mumis nežiūrint į šio etapo rezultatus:

Kauno žvejų klubui "Plėšrūnai"

Boattech ir Žilvinui  už parengtą valtį bei techniką jame

Luckytakle.eu už masalus, furnitūrą bei įrankius